Wednesday, March 20, 2013

SPAGHETTI Z POMIDORAMI I SEREM FETA


Dzisiaj nie miałam dużo czasu na zrobienie obiadu, ale miałam ochotę na ciepłe danie. Czy jest coś szybszego od spaghetti? Całość zajęła mi dosłownie 20 minut, a efekt był smaczny i kolorowy. Mniam!

Składniki na 2 porcje:
120 g makaronu pełnoziarnistego
pomidory w puszce w kawałkach
cebula
5 ząbków czosnku
100 g sera feta light
1/2 łyżki oliwy z oliwek
sól, pieprz, suszone zioła jak bazylia i oregano (ja miałam mieszankę ziół do spaghetti)

Cebulę podsmażamy na oliwie, pod koniec samżenia dorzucamy pokrojony w plasterki czosnek, chwilę przesmażamy i zalewamy pomidorami z puszki. Dodajemy przyprawy i gotujemy na małym ogniu 10-15 minut. W tym samym czasie gotujemy makaron, najlepiej żeby wyszedł al dente. Makaron cedzimy, sos zdejmujemy z gazu i wrzucamy do niego ser feta, nastepnie makaron i calość mieszamy. Już na talerzu można posypać świeżo zmielonym pieprzem. 


*Kalorie: Makaron 450 kcal, puszka pomidorów 60 kcal, cebula 30kcal, czosnek 30 kcal, feta 250 kcal, oliwa 75 kcal. Calość około 895 kcal, porcja: 445 kcal.

No comments:

Post a Comment